جملات و اس ام اس های عاشقانه کوتاه و زیبا

 این یک SMS نیست – یک “احساس” پاک است که میگوید “فراموشی در مرام ما نیست”

***

اگه دیدی کویرم، بیایی جون میگیرم – اگه دیدی بهارم، تو قلبم تو رو دارم

***

نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود – فقط دوستت دارم، همین

***

توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است

***

سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن – به کسیه که با تمام وجود دوسش داری

***

آسمانم انتهایش قلب توست – مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من – تا بدانی قلب من هم یاد توست

***

او ضمیر مفرد غایب نیست – او همه دنیای من است

***

بعد بغل کردنت لباسم بوی تو را میدهد – همه ی عطرها از تو بوی خوش میگیرند

***

عشق مثل کشی میمونه که 2 نفر دارن میکشن

اگه یکی ولش کنه دردش واسه کسیه که هنوز اونو نگه داشته

***

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم – چه تو باشی چه نباشی نگهش میدارم

***

تو باش، نه برای اینکه در دنیا تنها نباشم – تو باش تا در دنیای تنهایی ام تنها تو باشی

***

به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم ولی به – “از چشم افتادن در یک لحظه” عجیب معتقدم

***

هیچوقت نفهمیدم چه رازیست بین دلم و دستم – از دستم رفت به هرچه دل بستم



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: